Wednesday, May 7, 2008

New Crib


View Larger Map

Heya!

Sinds maandag kunnen jullie ons in Harlem vinden:

561 W 144th Street, Apartment # 51
New York NY 10031
USA

'Hoe kom je aan dit appartement' vraag je je af? Nou, 2 vrienden van Jeanette zijn net hier naartoe verhuisd en ze hadden nog een kamer over vandaar ;) We hebben nu 4 roomies erbij: Rafael, Richard, Jeremy en Rafaels hond Homie! Homie is zooo lief! Ze blaft alleen als de bel gaat en lebbert je helemaal niet af hehe.
Het gebouw is niet zo super, we zitten op de 5e verdieping en er is geen lift!! Nu het mooi weer is, zitten elke dag buiten mensen en kinderen voor het gebouw, wel grappig om te zien... Appartement zelf is nieuw/gerenoveerd, alleen heeft onze kamer geen meubilair. Slaap nu dus op een 'airbed' :s Zo'n '5-in-1'-ding, kan o.a. in een bank worden omgetoverd, maar toch, I miss a real bed!

Alles goed en wel tot nu toe, maar gisteravond zag Steven een muis in de woonkamer/keuken rondlopen! En toen ik vanochtend opstond zag ik hem in onze kamer, OY! We wilden hem vangen, maar konden hem niet meer vinden. Ik had toen weliswaar geen bril op/lenzen in, maar ik weet zeker dat ik hem zag! Het was een kleine muis, gelukkig niet zo'n megagrote rat die ik een keer op straat zag, bleh! Hopelijk kunnen we hem vangen, slaapt toch niet zo lekker met al dat geritsel :/

No comments: