Tuesday, June 10, 2008

Celebrate


Juni is een drukke maand voor ons: Afgelopen vrijdag (6 juni) was ik jarig, Jeremy zondag (8 juni), Steven gister (9 juni) en Richard is op de 23e jarig! Om Stevens en mijn verjaardag te vieren gingen Steven, Jeremy, Richard en ik uit eten. Ik had een Cambodjaans restaurant uitgezocht, leek me wel interessant om uit te proberen, aangezien ik nog nooit Cambodjaans heb gegeten. We gingen naar Kampuchea in LES en het was lekker! Cambodjaans lijkt een beetje op Thais/Vietnamees. Na het eten gingen we naar een Spaans eettentje in de buurt, waar je goedkoop margarita's kan krijgen. ;) Giselle was op die dag afgestudeerd en ze had een etentje met o.a. Jeanette, Miguel & Rafael (Steven en ik waren ook uitgenodigd, maar Giselle was ons vergeten te mailen haha). We hadden afgesproken om na dinner met z'n allen ergens wat te gaan drinken/uit te gaan. We (minus Richard) pakten de subway naar Giselle & co., maar het duurde laaaang voordat de metro aankwam! Na ongeveer een uur wachten kwam de metro eindelijk, alleen moesten we nog een keer overstappen. Jeremy trok het niet meer en ging meteen naar huis, haha en wij pakten een taxi, moe van het lange wachten. Tegen de tijd dat we er aankwamen, waren alleen nog Jeanette & Miguel overgebleven ;) Met hun hebben we nog ff een drankje gedaan.

Richard & me

Jeremy & his catfish crepe

Margarita time!




Zaterdag zouden we Jeremy's verjaardag vieren door naar Ava lounge te gaan. Jeremy had eerst een etentje met wat vrienden en wij zouden hem bij de lounge zien. Toen we daar aankwamen was er een lange rij! We besloten om maar naar huis te gaan, aangezien Jeremy zei dat hij daar waarschijnlijk niet zo lang zou blijven. Hadden we ons voor niks helemaal omgekleed :( We hadden nog een beetje rondgelopen voordat we rond 02.00 thuis waren. Tegen die tijd kwamen Jeremy, Richard en nog een vriend ook thuis. Ze zeiden dat we niet veel hadden gemist, omdat de lounge vet gaar was. Op de site zag het er wel goed uit, zo zie je maar weer dat foto's misleidend kunnen zijn ;)

Gister was Steven dus jarig, 25 jaartjes alweer! :) Hij ging met Miguel naar ESPN zone om Nederland - Italie te kijken. Ik was op m'n stage, heb geen flashplayer op de computer daar en kon de wedstrijd helaas niet zien. Zat het wel live op internet te volgen, maar kon dus alleen LEZEN dat het vet een goeie wedstrijd was, grrr! Heb later nog wel de hoogtepunten gezien, maar het is toch anders... Eenmaal klaar met stage, ging ik met Miguel & Steven wat eten. Zij hadden bij ESPN zone een supergrote burger gegeten, dus terwijl ik mijn dinner zat te eten, zaten zij aan hun dessert ;) Daarna gingen we naar Central Park, proberen wat af te koelen (het was gister en vandaag >36 graden). Het werd alleen snel donker en werden we toen door alle insecten weggejaagd :(

No comments: